Jumaat, 14 November 2008

Sahabat Palak Ilak......




Ini iskandar, salah seorang sahabat baik aku kat UKM ni....huhuhu...Is ni 1 pusat pengajian dengan aku. Asalnya nun jauh disana..tahu tak kat mana? Sarawak la...dia ni mmg kelakar gile. mmg sebati, sejiwa, sebulu dan bla....bla....bla... la dgn aku..kalau duduk bersembang dgn dia mmg tak lpas dari mengutuk orang dan bercakap pasal prkara yg gila- gila...hahahhaha.....selain kepala kami yg biol ni, kami juga turut berkongsi minat yg sama iaitu nyanyi, menari dan yg paling pting buat 'Manuskrip'.hahahahh..ha..bercakap pasal manuskrip ni korang jgn salah anggap plak...manuskrip yg aku maksudkan tu ialah berchatting la..hahhaha...saje je guna perkataan macam tu...baru nampak 'ilmiah' sikit..hahahhahhaa...masih segar dalam ingatan aku mase kami sama- sama buat short sem dulu..hari- hari mmg akan lepak kat pusanika utk buat manuskrip dan yg pting kadang- kadang kami bermanuskrip sampai pukul 15.00 pagi..hahahah..ha...mase nk balik ke kolej tu yg pling kelakar, aku selalu usik si Is ni dgn certa-certa hantu..pe lagi mmg lari lintang pukang la mase nk balik tu...dan yg sangat- sangat melucukan bila aku tgk Is ni berlari...macam badak je...hahhha...ye lah dia kan memiliki tubuh ala- ala Gorrila..nk terputus urat jantung aku tgk dia mcm tu...hahhhha...pe-pe pun kenangan itu sungguh indah dalam lipatan sejarah yg lalu...aku harapkan persahabtan yg terbina antara aku dgn Is ni akn terus utuh di limpahi keberkhatan Illahi.....ko faham tak maksud "Berkat" tu Is oiiiiii.....wahhhhhhhhhhhhh....hahhahahahh

2 ulasan:

tieka berkata...

ish..ish... cian a riwayat idop is...
penakut gler cm ne nk jG BiNi DIA T...
MGALAHKaN POMPuAN...
y SI mEMBER pon duk mYAKAT je kejE.....ANK sape a...

Syam Ahmed berkata...

15 pagi??
hmmm.... aritnya apa??
3 pagi kah? heheh

sj jer bg org pening kah?? hsahhhaha